Jak ke zdravému hubnutí

Už jste vyzkoušela všechno. Máte ale stále pocit, že nic nezabralo. Chcete se líbit okolí, a především svému partnerovi. Ale to neznamená abyste se trápila hlady, házela do sebe všelijaké prášky, nebo dokonce podstupovala drahý operace. K tomu abyste něco shodila, stačí pár kroků.

čerstvá zelenina

Krok po kroku:

1.       Stres

Hned na začátku se musíte zbavit stresu a snažit se vyrovnat sama se sebou kdykoliv vás něco rozčílí nebo pokud jste z něčeho nervózní. Díky stresu se vám hubnutí nedaří. Stres je nepřítel nejen pro vaše tělo ale i pro vaše zdraví.
paprika u čínky

2.       Pevná vůle a zdravá strava

Měla byste se naučit mít silnou vůli už kvůli tomu abyste mohla odolat především sladkostem a nadměrnému příjmu soli. Sůl totiž drží vodu v těle. Zároveň do jídelníčku přidejte více bílkovin a vitamínů. Sestavte si týdenní jídelníček, který bude vše obsahovat, nebo poproste kondičního poradce přes zdravou výživu. Ten vám pomůže jídelníček sestavit. Nezapomeňte omezit kávu.

Vzorový jídelníček na jeden den:

Snídaně: 2 krajíce celozrnného chleba s taveným sýrem a rajčetem, čaj

Svačina: 1 pomeranč, 1 jablko

Oběd: 200 g hovězího masa se 100 g rýže

Svačina: 180 g jogurtu

Večeře: 200 g kuřecích prsíček zapečených na citrónu s ledovým salátem

3.       Posilování

Hlavním krokem je držet tělo ve stálém a pravidelném pohybu. Třeba se domluvte s kamarádkou, aby s vámi začala chodit buďte do posilovny nebo třeba běhat. Cvičení hlavně nepřehánějte. Dejte si například 5dní cvičení, 6.den volno a 7. den zase cvičení. Když začnete běhat, můžete jíst cokoliv. Ale nesmíte s běháním přestat. Pokud přestanete a vaše tělo si zvykne na vetší přísun živin, začnete jíst víc a zase naberete. Všude na internetu seženete bezvadné samostatné cviky. A to třeba i na prsní svaly díky nimž posílíte prsní svalstvo a zpevníte i trochu zvětšíte svůj dekolt.

 

 

 

4.       První výsledky

První výsledky chtějí trpělivost. Takže hned neutíkejte k váze zkontrolovat kolik vážíte. Berte v potaz, že když posilujete tak hubnete, ale zároveň nabíráte svalovou hmotu, takže není důležitá celková váha, ale to, jestli se vám zmenšil zadeček, bříško, a to, jak se celkově vy sama cítíte. Pak už jen stačí obléknout si pohodlné a pěkné oblečení a vyrazit ven se bavit.

4.1
07